معاون دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی؛

پرسنل هتل های تهران در مقابله با كرونا آموزش دیدند

پرسنل هتل های تهران در مقابله با كرونا آموزش دیدند

به گزارش پاراسول معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، از آموزش پرسنل هتل ها برای جلوگیری از انتقال ویروس كرونا از مهمانان خارجی، اطلاع داد.



به گزارش پاراسول به نقل از مهر، ایاد بهادری منفرد، تصریح كرد: مجموعه همكاران معاونت امور بهداشتی از ستاد معاونت امور بهداشتی تا سطح خانه های بهداشت با تمام توان در جهت مقابله با بیماری كرونا در تلاش هستند و از هیچ كوششی دریغ نمی كنند.
معاون امور بهداشتی دانشگاه با تاكید بر اهمیت آموزش پرسنل برای مقابله با كرونا، تصریح كرد: در این راستا سمپوزیوم كشوری كرونا توسط معاونت امور بهداشتی دانشگاه با همكاری مركز تحقیقات عفونی و مدیریت بیماری های وزارت بهداشت برگزار گردید و به منظور كاهش برانگیختگی افراد كارگاه مداخلات روانشناختی در بلایا را هم با محوریت بیماری كرونا برگزار كردیم.
وی در ادامه با تاكید بر نقش مهم آموزش و حساس سازی عموم مردم و سازمان ها در مورد پیشگیری و كنترل كرونا از برگزاری ۱۲۴۸ جلسه آموزشی توسط همكاران معاونت بهداشت، مراكز و شبكه های بهداشت تابعه دانشگاه تابحال اطلاع داد و اظهار داشت: در این جلسات ۱۹۶۰۰ نفر از گروه های هدف از قبیل پرسنل شهرداری ها، معاونان پرورشی، سلامت و تندرستی مناطق ۲۰ گانه آموزش و پرورش استان تهران، كارگران كارخانجات، نمازگزاران، طلاب حوزه علمیه، ائمه جماعات مساجد، كاركنان ادارات بهزیستی و مسؤولان كمپ ها آموزش های لازم را دریافت نمودند. همینطور ۳۶۰۰۰ كارگر توسط كارشناسان بهداشت حرفه ای آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

وی تصریح كرد كه در جهت آموزش مطلوب و اطلاع رسانی بیشتر عمومی از رسانه های چاپی، مكتوب و دیجیتالی، نصب استند و بنر آموزشی، ارسال پیامك، ارسال مطالب آموزشی برای ارگان ها، پخش كلیپ آموزشی در ایستگاه های مترو و مراكز خدمات جامع سلامت استفاده شده است.
معاون امور بهداشتی دانشگاه همینطور با اشاره به اهمیت پوشش كامل عرضه خدمات و كاهش انتقال بیماری كرونا از مسافران خارجی اظهار داشت: با هماهنگی اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران، دو جلسه آموزشی برای ۱۵۰ نفر از مدیران هتل، مسؤلان بهداشتی و مسؤلان خدمات ۸۰ هتل استان تهران برگزار كردیم و آموزش های لازم در این حوزه به شركت كنندگان عرضه شد.
وی با اشاره به تشكیل كمپین پیشگیری و كنترل بیماری كرونا با هدف آموزش، اطلاع رسانی و حساس سازی جامعه در ستاد معاونت بهداشت و كلیه مراكز و شبكه های بهداشت، اضافه كرد: این كمپین در تمامی واحدهای بهداشتی تحت پوشش دانشگاه نظیر خانه بهداشت، مراكز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه های سلامت اجرا می شود.
بهادری در مورد برگزاری ایستگاه های موقت آموزش و اطلاع رسانی، اظهار داشت: در صورت ضرورت ایستگاه های موقت در مناطق پرتردد و شلوغ تحت پوشش، برای اطلاع رسانی و آموزش آحاد مردم برپا می شود.
معاون امور بهداشتی دانشگاه تصریح كرد: به منظور عرضه خدمات بیشتر به بیماران، ۳ مركز خدمات جامع سلامت به صورت ۲۴ ساعته و ۶ مركز خدمات جامع سلامت در شهر تهران از ساعت ۸ بامداد تا ۱۰ شب به بیماران با حضور پزشك و تیم سلامت خدمات عرضه می كنند. همینطور ۱۸ مركز خدمات جامع سلامت هم آماده عرضه خدمات به صورت ۱۴ ساعته می باشند، تا در موقع ضرورت از آنها استفاده گردد.
بهادری با اشاره به اهمیت انجام هماهنگی های درون و برون بخشی اظهار داشت: جلسات ویدئو كنفرانس ستاد اجرایی مقابله با كرونا، هر روزه با حضور مدیران و رؤسای گروه های معاونت بهداشت، مدیران و رؤسای مراكز و شبكه های بهداشت برگزار می گردد.

1398/12/06
23:32:11
5.0 / 5
3675
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیماری , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پاراسل
parasol.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پاراسول محفوظ است

پاراسل پاراسول

پاراسل همان چتر آفتابی است