پایش صنوف كم خطر بازار تجریش

پایش صنوف كم خطر بازار تجریش

پاراسول: طرح نظارت بر نحوه اجرای پروتكل های بهداشتی مربوط به آغاز فعالیت صنوف كم خطر توسط مسوولان شبكه بهداشت و درمان شمیرانات و مسئولان نظارتی شهرستان از محدوده بازار تجریش اجرا شد.


به گزارش پاراسول به نقل از ایسنا و به نقل از شبكه بهداشت و درمان شمیرانات، دكتر عمو زاده مدیر شبكه به همراه كارشناس مسئول بهداشت محیط، كارشناسان بهداشت محیط و مسئولان دستگاههای نظارتی شهرستان شمیران از بازار و میدان تجریش بازدید كردند.
در این بازدید میدانی كه رئیس اتاق اصناف، روسای اتحادیه ها، رئیس اداره نظارت بر اماكن عمومی شمیرانات نیز حضور داشتند، روند آغاز فعالیت صنوف كم خطر، ثبت نام صنوف در سامانه وزارت بهداشت و روش اجرای پروتكل های بهداشتی در محدوده مذكور مورد ارزیابی قرار گرفت.
كارشناسان بهداشت محیط شبكه نیز در این طرح در چارچوب تیم های بازرسی به نظارت و كنترل عدم فعالیت مراكز خرید، پاساژها و بازار سرپوشیده تجریش در ساعات اداری و غیراداری پرداختند.
بر طبق این گزارش، طرح تشدید نظارتهای بهداشتی در چارچوب ۴ تیم بازرسی بهداشت محیط به صورت روزانه از محدوده بازار تجریش و میدان تجریش انجام می شود و بر اجرای پروتكل های بهداشتی توسط صنوف كم خطر در ساعات اداری و غیراداری مورد مراقبت بهداشتی قرار می گیرد.




منبع:

1399/02/01
13:57:45
5.0 / 5
2951
تگهای خبر: بهداشت , ثبت نام , درمان , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
پاراسل
parasol.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پاراسول محفوظ است

پاراسل پاراسول

پاراسل همان چتر آفتابی است