پاسخ رئیس مجتمع بیمارستانی امام (ره) به آتش نشانی:

پوشش ضدحریق در ساختمان جدید بیمارستان امام

پوشش ضدحریق در ساختمان جدید بیمارستان امام

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) درباره وضعیت ایمنی پروژه 1000 تختخوابی كه در این بیمارستان در حال ساخت است و گفته شده برخی تاییدیه های آتش نشانی را ندارد، توضیح داد.


دکتر خسرو صادق نیت در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت ایمنی ساختمان جدید ۱۰۰۰ تختخوابی که در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در حال ساخت است، اظهار داشت: ساخت و ساز ساختمان های بیمارستانی برمبنای پروتکل های استاندارد شده پیش می روند؛ بطوریکه در مراحل مختلف ساخت و حتی در مرحله راه اندازی، بازرسی ها و کنترل ها به صورت مستمر انجام می شود.
وی اضافه کرد: از شروع ساخت این پروژه، یعنی از زمانیکه این پروژه در مرحله ساخت اسکلت بود، با راهنمایی کارشناسان بر روی کل اسکلت ساختمان، بهترین پوشش ضد حریق زده شده و در مراحل مختلف با راهنمایی های انجام شده، مباحث مختلف ایمنی همچون ملاحظات مربوط به آتش نشانی مورد توجه قرار گرفته و همچنان مورد توجه خواهد بود. در تمامی مراحل نیز از راهنمایی و بازدید متخصصین ایمنی همچون کارشناسان آتش نشانی استقبال کرده و خواهیم کرد.
صادق نیت همین طور اظهار نمود: مسلما پیش از راه اندازی ساختمان باید تمام استانداردهای ایمنی شامل آتش نشانی و... مورد تایید قرار گیرند.
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ه)، درباره زمان اختتام ساخت و ساز پروژه، اظهار داشت: این پروژه به همت و با حمایت های مستمر وزیر بهداشت و معاونین وزارت بهداشت و همین طور همراهی ارگان های ذیربط خصوصاً استانداری، شهرداری، ادارات آب، برق، گاز، مخابرات و... به سرعت در حال پیشرفت بوده و مراحل پایانی را طی می کند.
وی اظهار داشت: باتوجه به پشتیبانی ها و حمایت های باارزش تمامی دستگاه ها برای اتمام هر چه سریع تر این پروژه عظیم و شروع ارائه خدمت به مردم کشورمان، امیدواریم امسال بتوانیم شاهد راه اندازی این پروژه ۱۰۰۰ تخت خوابی باشیم.



1399/04/18
14:00:53
5.0 / 5
2328
تگهای خبر: آب , بهداشت , بیمارستان , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
پاراسل
parasol.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پاراسول محفوظ است

پاراسل پاراسول

پاراسل همان چتر آفتابی است