الزامی شدن ماسك در سئول

الزامی شدن ماسك در سئول

پاراسول: مقامات سئول بمنظور مقابله با افزایش موارد مبتلاشدن به كروناویروس جدید استفاده از ماسك را الزامی كردند.


به گزارش پاراسول به نقل از ایسنا، مقامات سئول پایتخت کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کردند: برای نخستین بار از زمان شیوع کروناویروس جدید، استفاده از ماسک در محیط های سرپوشیده و باز در پایتخت الزامی شده است.
تصمیم به الزامی شدن استفاده از ماسک در سئول درحالی گرفته شده که مقامات کره جنوبی در تلاش هستند افزایش موارد مبتلاشدن به بیماری کووید-۱۹ را در این شهر پرجمعیت کنترل کنند.
در ماه مه، مقامات محلی در سئول استفاده از ماسک را در وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی ها الزامی کردند اما افزایش موارد جدید مبتلاشدن به بیماری کووید-۱۹ سبب شد تا نسبت به اعمال بالاترین سطح فاصله گذاری فیزیکی تصمیم گیری شود.
مرکز کنترل و پیش گیری از بیماریها در کره جنوبی اعلام نمود: تا نیمه شب یکشنبه موارد جدید مبتلاشدن به این بیماری ۲۶۶ مورد بوده که نسبت به روز قبل روند کاهشی پیدا کرده اما از بیش از یک هفته اخیر موارد جدید مبتلاشدن سه رقمی بوده که تداوم آن نگران کننده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، بنابر اعلام مقامات محلی شهر سئول، به غیر از مواقع خوردن و آشامیدن افراد ملزم به استفاده از ماسک در محیط های عمومی سرپوشیده و همین طور فضاهای باز پرجمعیت هستند.




منبع:

1399/06/03
13:33:42
5.0 / 5
1604
تگهای خبر: بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پاراسل
parasol.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پاراسول محفوظ است

پاراسل پاراسول

پاراسل همان چتر آفتابی است