زالی مطرح كرد؛

استمرار تعطیلی مدارس استان تهران

استمرار تعطیلی مدارس استان تهران

به گزارش پاراسول فرمانده ستاد عملیات مبارزه با كرونا در استان تهران اظهار داشت: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با كرونا قرار شده است تا استمرار تعطیلی مدارس و مراكز آموزش عالی در تهران برقرار باشد.



به گزارش پاراسول به نقل از مهر، علیرضا زالی، روز پنج شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی مقابله با كرونا در استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار نمود: امروز شاهد هم افزایی و انسجام بین تمام دستگاه ها در پایتخت هستیم.
وی با اشاره به مهم ترین مصوبات جلسات برگزار شده در جهت پیشگیری ویروس كرونا در پایتخت اظهار داشت: در این نشست پیشنهاد شده است كلیه مرخصی مدیران ارشد تهران تا اطلاع ثانوی لغو شود و همینطور تمامی دستگاه های اجرایی پیشنهادات خویش را در جهت پیشگیری از شیوع ویروس كرونا به ستاد عملیات مبارزه با ویروس كرونا در پایتخت اعلام كنند و همینطور وظایف تمامی دستگاه ها هم باید هر چه زودتر مشخص شود.
زالی خاطرنشان كرد: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با كرونا قرار شده است تا استمرار تعطیلی مدارس و مراكز آموزش عالی در تهران برقرار باشد و همینطور پیشنهاد تعطیلی نماز جماعت در مساجد و تعطیلی دوره ای نماز جمعه در استان تهران و همینطور تعطیلی زیارت بقاع متبركه در پایتخت در این نشست عنوان شد و این موارد هم به علت پیشگیری از تجمع های زیاد و انتقال این بیماری است.
فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس كرونا افزود: همینطور در این نشست عنوان شد تمامی دستگاه های اجرایی برای افراد و كاركنان شأن را كه در معرض خطر هستند تدابیر لازم را بیندیشند و همینطور با مرخصی و دوركاری افراد موافقت كنند.
وی اظهار داشت: در این نشست مصوب شد به كاركنان جانبازان شیمیایی مرخصی بدون كسر از حقوق دهند چونكه این افراد در معرض بیشتری برای درگیر شدن با این بیماری هستند.
فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس كرونا اضافه كرد: استفاده از ظرفیت های كلیه دستگاه های اجرایی در دستور كار قرار گرفته است و بزودی بیشتر از قبل برای مقابله با این ویروس آماده می شویم.
وی اضافه كرد: همینطور به سازمان زندان ها ابلاغ كرده ایم اگر زندانیان بتوانند گواهی سلامت از پزشك بگیرند به مرخصی بروند تا بتوان محیط زندان را بیشتر كنترل كرد.
زالی اضافه كرد: همینطور به تمامی پادگان ها ابلاغ گردیده است كه بهداشت محیط پادگان را بیشتر از قبل رعایت نمایند و وسایل و مواردی كه برای بهداشت فردی سربازان لازم است به آنها داده شود.
فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس كرونا در انتها سفارش كرد: مردم به شدت از سفر پرهیز كنند چون می توانند عامل انتقال ویروس كرونا از شهری به شهری دیگر شوند همینطور بدن خودشان در سطح صدمه پذیری بالاتری قرار می گیرد.

1398/12/08
14:34:26
5.0 / 5
3710
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیماری , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پاراسل
parasol.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پاراسول محفوظ است

پاراسل پاراسول

پاراسل همان چتر آفتابی است