نماینده بوشهر:

برای مردم پذیرفتنی نیست وعده افتتاح بیمارستان چند نوبت به تاخیر بیافتد

برای مردم پذیرفتنی نیست وعده افتتاح بیمارستان چند نوبت به تاخیر بیافتد

بوشهر نماینده بوشهر اظهار داشت: وقتی مسئولین به مردم وعده ای می دهند باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و امكانات برای عملی شدن وعده ها تلاش كنند، برای مردم پذیرفتنی نیست وعده افتتاح بیمارستان چند نوبت به تاخیر بیافتد.


عبدالکریم جمیری در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به لزوم راه اندازی هر چه سریع تر بیمارستان هسته ای اظهار داشت: در بازدیدی که هفته گذشته به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پروژه بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی هسته ای بوشهر به عمل آمد، پیمانکار پروژه متعهد گردید تا ۱۰ آذرماه بخش های ویژه بستری را تکمیل کند و تا آخر آذرماه هم همه بخش های بیمارستان آماده بهره برداری شود.
وی ضمن اشاره به گلایه های مردم از تأخیر در افتتاح این بیمارستان اظهار نمود: وقتی مسئولین به مردم وعده ای می دهند باید تمام ظرفیت ها و امکانات را بسیج کنند و با کار جهادی برای عملی شدن وعده ها تلاش کنند، برای مردم پذیرفتنی نیست که وعده ای برای افتتاح این بیمارستان داده شود و چند نوبت به تاخیر بیفتد.
نماینده مردم بوشهر افزود: با عنایت به تأمین بودجه لازم از جانب دولت، باید با افزایش نیروی انسانی مورد نیاز سرعت اجرای پروژه را افزایش داد.
وی اظهار نمود: با عنایت به بارندگی های اخیر و سرد شدن نسبی هوا ما نگران هستیم که میزان مبتلا شدن به ویروس کرونا در استان افزایش یابد و خدای نکرده در شرایطی قرار بگیریم که تعداد تخت های بیمارستانی جوابگوی بیماران نباشد.




آخرین وضعیت بیمارستان هسته ای
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم اظهار داشت: این بیمارستان ۶ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا دارد. دو سوم بخش های مختلف بیمارستان تکمیل شده است. همینطور تخت های بیمارستان ارسال شده است و دستگاه اکسیژن ساز ارسالی هم در حال نصب است. محوطه سازی هم در حال انجام بوده و برق هم نصب شده است.
کشمیری افزود: با تکمیل طرح تجهیزاتی، چون سی تی اسکن، رادیولوژی، تجهیزات اتاق عمل نصب، تاسیسات پشتیبانی راه اندازی و ۱۱۰ تخت وارد مدار خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان نمود: وجود این مرکز در کنار بیمارستان شهدای خلیج فارس، ظرفیت خوبی به تخت های بیمارستانی به خصوص با عنایت به شرایط کنونی که انتشار کرونا ست اضافه می کند و این نقیصه را که بیمارستان دولتی کاملا درگیر بیماران کرونایی باشد را مرتفع؛ و خدمات غیر کرونایی را می توان توسعه داد.
کشمیری اشاره کرد: در زمانی که حوادث پرتویی وجود ندارد کل ظرفیت بیمارستان در اختیار مردم قرار می گیرد مانند شرایط کنونی که کرونا شیوع پیدا کرده است.





1399/08/26
15:45:07
5.0 / 5
1274
تگهای خبر: بیمارستان , پزشك , خدمات , دانشگاه علوم پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پاراسل
parasol.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پاراسول محفوظ است

پاراسل پاراسول

پاراسل همان چتر آفتابی است