به علت سانحه رانندگی؛

مدیركل سلامت محیط و كار وزارت بهداشت درگذشت

مدیركل سلامت محیط و كار وزارت بهداشت درگذشت

پاراسول: اردبیل – دكتر صادق حضرتی مدیر كل سلامت محیط و كار وزارت بهداشت و درمان به علت سانحه رانندگی در جاده اردبیل - سرچم دارفانی را وداع گفت.


به گزارش پاراسول به نقل از مهر، این حادثه عصر جمعه در جاده سرچم به سمت سه راهی میانه و زنجان و به علت برخورد اتومیبل سواری حامل مدیر كل سلامت محیط و كار وزارت بهداشت و درمان با اتوبوس رخ داده است.
فرمانده پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر زمان تصادف را ساعت ۱۷ امروز جمعه عنوان نمود و افزواستد: این حادثه بعد از تونل شماره ۱۲ جاده سرچم به سمت زنجان اتفاق افتاده است.
سرهنگ حجت فتاحی با اشاره به دلیل این حادثه افزود: بررسی نشان داده است كه این حادثه به علت انحراف به چپ اتومبیل سواری - كه رانندگی آن را دكتر حضرتی به عهده داشته - و تصادف از روبه رو با اتوبوس رخ داده است.
وی با اشاره به اینكه در این حادثه علاوه بر فوت دكتر حضرتی یك نفر از سرنشینان و همراهان وی هم مصدوم شده است، متذكر شد: مصدوم بلافاصله به مراكز درمانی انتقال یافته است.
فرمانده پلیس راه استان ادامه داد: در این حادثه هیچ یك از سرنشینان اتوبوس با مصدومیت و مشكل مواجه نشده اند.
فتاحی با عنایت به شرایط جاده سرچم بویژه در بخش گردنه سرچم و بعد از تونل ۱۲ تصریح كرد كه رانندگان در گذر از این جاده به خصوص در این فصل سال باید موارد ایمنی را بیش از پیش رعایت كنند.
دكتر صادق حضرتی مدیر كل سلامت محیط و كار وزارت بهداشت و درمان پیش از این بعنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی اردبیل فعالیت می كرد.
خبرگزاری مهر این ضایعه را به جامعه پزشكی كشور و استان اردبیل تسلیت عرض می نماید.

1396/09/26
23:21:29
5.0 / 5
4548
تگهای خبر: بهداشت , درمان , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پاراسل
parasol.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پاراسول محفوظ است

پاراسل پاراسول

پاراسل همان چتر آفتابی است