اختصاص مركز بازپروری برای پذیرش معتادان بیمار

اختصاص مركز بازپروری برای پذیرش معتادان بیمار

به گزارش پاراسول دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور از اختصاص یافتن یكی از مراكز بازپروری برای پذیرش «منع پذیرش های معتادان دارای بیماری» اطلاع داد.


به گزارش پاراسول به نقل از ایسنا، سردار اسكندر مؤمنی اظهار نمود: در سخنرانی سران كشورها كه آمریكایی ها هم در آن جلسه حضور داشتند اعلام كردم كه در جهت مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن و درگیری با اشرار قاچاقچی، ۳۸۰۰ نفر از جوانان ما به شهادت رسیدند و ۱۸ نفر امسال شهید شدند.
وی ادامه داد: افغانستان ۱۰ هزار تن مواد مخدر را در سال كشت و توزیع می نماید اما در ایران ۸۰۰ تن كشف می شود در جای دیگر ۲۰۰ تن، و بقیه كشورها در جهت مبارزه با مواد مخدر كم كاری می كنند كه من گفتم اگر این روند ادامه داشته باشد جمهوری اسلامی ایران در روند اجرای كارهای خود تجدید نظرخواهد كرد و صرفاً به رسیدگی موارد داخلی خواهد پرداخت.
سردار مؤمنی خاطرنشان كرد: نگاه ما نگاه انسانی به معتادان است، هیچگاه این افراد را عناصر زائد نمی دانیم، این افراد نباید زیر بوته ها بخوابند و سرپناه نداشته باشند، باید مراكزی باشد به آنها رسیدگی شود و درمان شوند.
وی ادامه داد: مراكزی كه هم اكنون در حال فعالیت است مسائل درمان و رسیدگی به معتادان را دستور كار خود قرار دادند.
دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور بیان كرد: كسانی كه منع پذیرش دارند باید درمان شوند، بایستی یك مركز از میان مراكز موجود برای منع پذیرشی ها اختصاص پیدا كند.
سردار مؤمنی تصریح كرد: بیشتر از ۳۴ هزار نفر در مراكز ما درمان و بستری شدند.



1397/12/26
14:31:08
5.0 / 5
4318
تگهای خبر: بیماری , درمان , فعالیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پاراسل
parasol.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پاراسول محفوظ است

پاراسل پاراسول

پاراسل همان چتر آفتابی است